• Technisch Hart

Het Technisch Hart houdt zich bezig met voetbaltechnische beleid op de korte en lange termijn binnen Helios. We hebben als doelstelling om de huidige (jeugd) spelers voor de lange termijn te boeien en te binden voor Helios. Het uiteindelijke doel is natuurlijk dat alle huidige spelers zo lang lid gaan blijven van Helios dat ze hun Helios carrière af kunnen gaan sluiten bij de onderhoudsploeg. Uiteraard nadat ze enkele jaren in Helios 1 gespeeld hebben.

Of je in een selectieteam speelt op in een “vrienden” team het Technisch Hart is er voor eenieder bij Helios!

We zijn trots en blij te kunnen melden dat we ook komend seizoen weer in alle leeftijdscategorieën minimaal 2 volwaardige teams hebben kunnen inschrijven.

Tevens goed om te melden dat komend seizoen maar liefst 8 teams getraind gaan worden door (jeugd) spelers van Helios. Deze veelal nieuwe trainers hebben uiteraard voldoende begeleiding nodig zodat de trainingen op goed niveau gegeven gaan worden.

Om hierin te ondersteunen hebben we voor alle trainers een bijeenkomst georganiseerd waarbij een clinic gegeven gaat worden door de huidige trainer van Helios 1 (Harry Decheiver). Om de trainers verder in het lopende seizoen te ondersteunen zal Marco Eremondi met grote regelmaat de diverse trainingen bezoeken en zo de trainers van nodige feedback gaan voorzien.

Op deze manier proberen we voor eenieder een training op maat te kunnen verzorgen en willen we alle leden boeien en binden voor de lange termijn.

Zoals jullie kunnen lezen zijn we op de achtergrond druk bezig met diverse initiatieven. Echter we kunnen dit niet alleen, we hebben daarbij alle hulp nodig welke we kunnen krijgen.

Heb je dus ideeën of andere leuke initiatieven waarvan je denkt, dat is iets voor Helios, schroom dan niet en neem contact op met een van de leden van het Technisch Hart.

• Coordinatoren

Voorzitter Harm Jan Bouwmeester jvz@svhelios.nl
    Coordinator Junioren Erik Bakker junioren@svhelios.nl
    Coordinator Pupillen Stefan Brouwer pupillen@svhelios.nl

Overige leden van het technisch hart: Marco Waslander, Mike Gerritsen, Hans van Gelder en Patrick Geijsen.
    Voor de meiden, Bart-Jan Slief