• Beleidsplan

Onze commissie voetbaltechnische zaken presenteert u langs deze weg het voetbal technische beleidsplan.
    Dit technisch beleidsplan jeugdvoetbal vormt de leidraad binnen het jeugdvoetbal van sv Helios.
    Het vormt een handvat voor een ieder binnen onze vereniging, het geeft aan waar en hoe we hier mee bezig gaan.

Dit beleidsplan formuleert hoe we binnen alle lagen van de organisatie het beleid ten uitvoering gaan brengen, op deze manier draagt iedereen bij aan het behalen van de algemene opleidingsdoelstellingen van sv Helios.

Om rekening te houden met alle belangen binnen de vereniging is het wenselijk om goede afspraken met elkaar daarover te maken, hiermee zal de balans tussen club, teams en individueel op volgorde van prioriteit in evenwicht zijn, uiteraard wel rekening houdend met de individuele talenten.

Dit voetbal technisch beleid is opgesteld om een ieder binnen sv Helios op eenduidige wijze te werk laten gaan om jeugdvoetballers op zijn eigen niveau kwalitatief en vooral met heel veel plezier op te leiden.

Commissie voetbaltechnische zaken.

• Link naar document

Het beleidsplan wordt momenteel geactualiseerd